Sunday 15 May 2011

Tentang Emas GCP

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Kali ni GCP Kenyalang nak cerita pasal produk keluaran GCP.. Jom kita kenali lebih dekat emas GCP..

Ketulenan & Kualiti 999
Betul ke 999? Tak ada tandatangan assayer pun.. Tak masuk Malaysian Book of Records pun.. Tak glamour pun GCP ni.. Well, mungkin ramai yang berpendapat sedemikian dan ragu-ragu dengan emas GCP..

Senang je nak buktikan.. Boleh buat sendiri kalau ada gold densimeter, ataupun try pajak kat Ar-Rahnu Agrobank.. GCP Kenyalang dah try.. Memang terbukti 999 ataupun 24K.. Berat pun memang tepat.. Marhun yang diberikan tetap sama seperti emas keluaran syarikat lain.. Tak percaya? Boleh baca post GCPK sebelum ni..

Bagi GCPK tak ada sebab kenapa GCP nak menipu in terms of ketulenan emas.. Because once membuat pemalsuan, mereka akan dikenakan tindakan undang-undang, credibility & reputation tercalar, dan akan hilang kepercayaan customer.. Is it worth it for GCP to jeopardize its business for only a short term profit??? Tentulah tidak kan.. Kalau kita buat business, of course kita nak ia terus maju dan maju.. Betul?

Usah ragu-ragu dengan emas GCP.. 100% 999.. 100% berkualiti..

Keluaran Syarikat Bumiputera
GCP is 100% owned by Bumiputera.. GCPK amat berbangga sebab GCP mampu bersaing dengan banyak lagi syarikat pengeluar emas yang lain dan ini satu persaingan yang sihat.. GCP juga dapat memberi option kepada peminat emas.. Jadi, wahai sahabat bumiputera ku, mari kita sama-sama menyokong GCP dengan membeli produk mereka.. Kalau nak lebih keistimewaan, jadilah dealer GCP dan bersama-sama kita membantu mengembangkan business GCP..

Penghantaran Percuma
GCP tidak mengenakan sebarang kos penghantaran.. Thumbs up untuk GCP for this part..  Lebih banyak penjimatan untuk pembeli emas.. Berdasarkan pengalaman GCPK, pesanan akan diterima dalam tempoh 5-7 hari waktu bekerja.. Very impressive.. Packaging pun superb! Kenapa GCPK kata begitu? Try order emas GCP.. Sejuk hati bila bukak package.. Serious..

So, diharap anda akan berpuas hati dengan produk dan perkhidmatan GCP.. Bagi GCPK, GCP memang THE BEST! Jadi dealer LAGI BEST! 


Tapi, kalau anda beli daripada GCP Kenyalang, LAGI LAGI LAGI BEST!!! Harga menarik.. Spread pun rendah..


Sekian saja.. Wassalam..

No comments:

Post a Comment