Friday 21 September 2012

Khas Untuk Pelabur Emas & Perak – GCP Menawarkan Spread Rendah

Assalamualaikum semua,

S.P.R.E.A.D. – word keramat untuk pelabur emas & perak.. Bagi sesiapa yang tak tau lagi apa itu spread.. Spread ialah beza antara harga beli dan harga jual.. In short, spread besar, lambat untung.. Spread kecik, cepat untung..

So, tahukah anda dengan hanya RM1,000 yang anda bayar untuk jadi dealer GCP, anda boleh menikmati spread yang rendah??? Jom tengok gambar-gambar kat bawah ni..




Agak-agak, berbaloi tak kalau jadi dealer? Tak perlu beli bar yang besar sangat pun dah boleh dapat spread yang rendah.. Betul tak? Harga dealer pulak memang menarik hati.. Murah giler.. Kesimpulannya bila jadi dealer, dapat beli bar dengan harga yang murah & spread kecik pulak tu.. What’s not to like??? :)
 
 
 Tapi, mesti ada yang tertanya-tanya kan.. Apasal makin besar bar, makin tinggi pulak spread??? Well, according to tokey GCP sendiri, sebab utamanya adalah kerana ramai orang kita (bumiputera) ni yang lebih mampu untuk beli bar yang kecik-kecik.. So to accommodate this, it was decided that makin ringan, makin kecik spread.. Win-win strategy untuk dealer dan GCP sendiri.. Syabas!
 
 
Another good thing bila dapat beli bar yang ringan tapi spread rendah is that bila nak jual balik, tak yah jual sekaligus.. For example, kalau ada modal nak beli 100g, baik beli 10g x 10pcs rather than sekeping 100g.. Lagi cepat untung.. Lagi senang nak let go slow slow..
 
 
Apa tunggu lagi??? Grab the chance untuk jadi dealer GCP sekarang sementara promosi RM1,000 untuk jadi dealer masih available.. Kalau berminat, just contact GCP Kenyalang @ 016-8691581 ataupun thru Facebook (add gcpkenyalang@gmail.com).. Wassalam..

2 comments:

  1. assalam,
    saya ade sedikit pertanyaan
    saudara tulis "Apasal makin besar bar, makin tinggi pulak spread??? " sedangkan dalam contoh dalam gambar menunjukkan spread makin berat makin rendah.ataupun saya silap tafsir.
    syukran

    ReplyDelete
  2. Assalam,

    Yang saya maksudkan makin besar bar makin tinggi spread tu untuk harga pengedar GCP (excluding bar 1g sebab premium untuk 1g memang tinggi).. Tapi kalau untuk harga umum, makin besar bar makin rendah spread.. Diharap jawapan saya menjawab pertanyaan saudara.. :)

    ReplyDelete